Re: do uzytkownikow NEC 771 SB

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_m_at_lpa.a3.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 12:52:39 MET DST

> Wyobraźmy sobie, że dzwonię do tego serwisu i opisuję wadę mojego
> monitora. Czy wtedy oni mi odpowiedzą, czy ewentualna reklamacja
> zostanie uznana?

Odpowiedzą na pewno, a czy reklamacja zostanie uznana nie mam pojęcia.
Jeśli wada wykracza poza normę producenta to na pewno tak.

> Mam FE791SB i ma on kilka wad:
> - geometria - górna krawędź obrazu jest wklęsła, dolna trochę pofalowana,
> - przebarwienia w 2 rogach ekranu,
> - jedna ciemna kropka na maskownicy, prawie niewidoczna i przeszkadza na

Proszę podać serwisowi rozmiar zniekształecenia w milimetrach. 791SB
raczej nie ma "genetycznych" wad i z tego co Pan pisze monitor
kwalifikuje się do wymiany bądź regulacji.

1. Wklęsłość u góry jest nieregulowalna i kwalifikuje się jako
reklamacja gwarancyjna.

2. Przebarwienia na pewno nie mogą występować, świadczyć to może o
odklejeniu maski. Monitory z maską szczelinową (Diamondtron, Trinitron)
są bardzo wrażliwe na wstrząsy i zdarza się czasem uszkodzneie tego typu
w transporcie, jeśli spedytor rzuca kartonami. Serwis jesli taka wada
jest "od nowego" staje na wysokości zadania i wymienia na nowe.

3. Na maskownicy? To jest na plastiku obudowy?

Pozdrawiam
Tom