Re: Najchlodniejszy wspolczesny procesor/dysk?

Autor: Dariusz (darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 08:50:02 MET DST

> Masz moze namiary na jakis test takiej platformy typu barebone (obudowa
> +plyta z procem), gdzie sa opisane wrazenia z uzytkowania zestawu tego
> typu w biurowo-internetowych zastsowaniach? I najlepiej gdzie to w
> Polsce znalezc? Zaraz sam poszukam, ale wiesz jak jest- przez tydzien
> moge nie trafic na to co chce. Interesuje mnie system stojący "na boku",
> malutki.
>
> A propos ciepla, w tych maliznach to tak na oko jest problem. Moj tok
> myslenia byl taki: procesor chlodniejszy->potrzebny wolniejszy
> wiatrak->ciszej.

> [...]
np.:
http://www.pulsarsystem.com.pl/partner/index.php?section=news&more=26&PHPSESSID=b91be9b246347a0a8be87a52fe8a5657
Widziałem w cennikach małe płyty ECSa z wmontowanym na stałe prockiem Duronem
chyba 1200 MHz.
 A propos ciepła: ostatnie procesory nie wymagające wiatraka to były 486 DX2
80MHz, a nie Intelowskie to chyba Winchip 200 MHz.
Pzdr
Dariusz