Re: Najchlodniejszy wspolczesny procesor/dysk?

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz__at_at_in-tra_.dot_com_.dot_pl)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 23:14:49 MET DST

> Tzn.,że Twoim problemem nie jest "najchłodniejszy" procesor, ale hałas
> chłodzenia i tu wystarczy duży wolnoobrotowy wiatrak ( 80x80 mm i ~ 2000 rpm
> ).VIA C3 1GHz do oglądania filmów w sypialni wystarczy na pewno, mało ciepła
> to i można zwolnić wentyla w zasilaczu, bez inwestycji w FanMate, a i tani
> jest bardzo :).

Masz moze namiary na jakis test takiej platformy typu barebone (obudowa
+plyta z procem), gdzie sa opisane wrazenia z uzytkowania zestawu tego
typu w biurowo-internetowych zastsowaniach? I najlepiej gdzie to w
Polsce znalezc? Zaraz sam poszukam, ale wiesz jak jest- przez tydzien
moge nie trafic na to co chce. Interesuje mnie system stojący "na boku",
malutki.

A propos ciepla, w tych maliznach to tak na oko jest problem. Moj tok
myslenia byl taki: procesor chlodniejszy->potrzebny wolniejszy
wiatrak->ciszej.

L.