Re: Czy istnieją dyski AT-BUS -> USB?

Autor: jasiek1_at_polbox.com
Data: Sat 09 Aug 2003 - 21:57:58 MET DST

T.M.F. wrote:

> A na podstawie prostej obserwacji - znajdz mi sklep komputerowy w ktorym
> bez problemu kupie to co chce ? Zwykle uslyszysz, ze moga sprowadzic,
> bedzie za pare dni, albo w ogole nie wiedza o co ci chodzi. Wszyscy maja
> tylko tania tandete, ktora latwo schodzi i nic ponad to.
> Prosty przyklad - ponad rok temu w Singapurze kupilem pen drive - w
> polsce pojawilo sie to pare miesiecy pozniej.
> Nie twierdze, ze taka przejsciowka jest nie do kupienia w Polsce - lecz,
> ze w 9 na 10 odwiedzonych sklepow jej nie kupi.

Nie wiem gdzie Ty mieszkasz ale ja akurat we Wrocławiu i sklepy w
których kupuje to albo takie sprzęty mają od ręki, albo też moge to
sobie zamówić i czekam na to góra 2 dni (no chyba że towar jedzie z
Tajwanu to wtedy dłużej, ale i tak jeszcze mi się nie zdażyło żebym
czekał na coś dłużej niż tydzień).
Więc może albo w złym mieście mieszkasz, albo też powinieneś zmienić
dostawców. Ja jakiś czas temu wyszedłem z założenia że CI najtańsi wcale
nie są najlepsi i teraz mam święty spokój, jak mi coś nie działa to mam
wymiane od ręki albo sprzęt na zastępstwo i nie musze się o nic wykłócać
, a jak szukam czegoś ekstra to też zawsze mogą mi coś ściągnąć.

Pozdrawiam.