Re: Czy istnieją dyski AT-BUS -> USB?

Autor: T.M.F. (tfrancuz_at_nospam.mp.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 13:30:46 MET DST

> Ciekawe skąd takie twierdzenie??

A na podstawie prostej obserwacji - znajdz mi sklep komputerowy w ktorym
bez problemu kupie to co chce ? Zwykle uslyszysz, ze moga sprowadzic,
bedzie za pare dni, albo w ogole nie wiedza o co ci chodzi. Wszyscy maja
tylko tania tandete, ktora latwo schodzi i nic ponad to.
Prosty przyklad - ponad rok temu w Singapurze kupilem pen drive - w
polsce pojawilo sie to pare miesiecy pozniej.
Nie twierdze, ze taka przejsciowka jest nie do kupienia w Polsce - lecz,
ze w 9 na 10 odwiedzonych sklepow jej nie kupi.

--
Every time I try to do something in Windows, I'm reminded why I hate it!!!