Re: PROBLEM Z HDD

Autor: axekb (NOxSPAM.axekb_at_hoga.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 22:03:20 MET DST

> Mam problem z dyskiem twardym - przez noc w niewyjasniony sposób zostały
> usunięte z niego wszystkie partycje. Problem w tym ze miałem na nim wiele
> ważnych dokumentów. Poszukuje programu do odzysku danych.
> Kiedys mieałem taki .. chyba EasyRecoveryPro lub cos takiego. Jak mozecie
> to podajcie adres skad takowy moge sciągnąć lub podeslijcie na maila. W
> pracy mam tylko subskrybcje grup dyskusyjnych wiec buszowanie po WWW
raczej
> odpada. Za wszelie wiadomosci bardzo dziekuje

nie podełeś jakiego typu są to partycje (ale to mniej ważne - bo powinieneś
się w tym oriętować).

0. zrób copy dysk na inny dyski (np. Partition Magic)
0.a) operacje na kopii
1. przypomnij sobie partycję pierwszą (rozmiar) - jakimś edytorem partycji
wpisz jej rozmiar-strukturę (możesz wykorzystać do tego Ranish Partition
...; Norton Disk Edit ), kombinuj z wielkością pierwszej. Pamiętam, że
kiedyś około roku 2002 był w PCWRK artykół jak można się do tego zabrać.
1.a) jeśli się udało z pierwszą to już prawie jesteśmy w domu. Druga
partycja itd...
2. może tylko wchrzaniłeś dwie partycje jako aktywne?
3. przy niepowodzeniu kombinuj.
4. jeśli to tylko brak Ci wpisów w tablicy partycji (dalej niepochrzanione)
to masz 100% szans na powodzenie jeśli będziesz wytrwały.

pozdrowienia