PROBLEM Z HDD

Autor: PO (mkorbel_at_valvex.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 10:23:45 MET DST

Mam problem z dyskiem twardym - przez noc w niewyjasniony sposób zostały
usunięte z niego wszystkie partycje. Problem w tym ze miałem na nim wiele
ważnych dokumentów. Poszukuje programu do odzysku danych.
Kiedys mieałem taki .. chyba EasyRecoveryPro lub cos takiego. Jak mozecie
to podajcie adres skad takowy moge sciągnąć lub podeslijcie na maila. W
pracy mam tylko subskrybcje grup dyskusyjnych wiec buszowanie po WWW raczej
odpada. Za wszelie wiadomosci bardzo dziekuje