Re: Plyty glowne Epox a inne

Autor: Paweł Gałązka (Pawel.Galazka_at_nospam.zeksa.koszalin.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 14:51:08 MET DST

> Mozesz cos wiecej na ten temat... wlasnie z czyms takim walcze
> Mam Epoxa EP-8RDA i AMD XP2600 Barton... co jakis czas zdarza mi sie w
> calkiem niespodziewanym momencie ze komp sie calkowicie wywala (resetuje)
> bez jakichkolwiek ostrzezen...
> Serwis wymienil mi zasilacz z 300 W na 350 W --- tak jakby troche pomoglo
na
> pare dni, ale potem znowu zaczelo sie. W serwisie poradzili mi zebym
> pomieszala nartami PCI (pozamienial)
> Wczoraj tak zrobilem i na razie nic.. jest dobrze zobaczymy jak dlugo.
> [...]
No właśnie taka - nie wiem czy miało to związek z pamięciami - w moim
odczuciu nie - bo wymieniliśmy na
Epox 8RDAE NFORCE2 SOCA AGP8 DŹWIĘK z tymi samymi pamięciami i jest ok .
Oczywiście wcześniej wymiana zasialcza na 400 W , kart itp.. nie pomogło...
Jeśli jeszcze możesz to zwróć płytę i zamień na tą wyżej - cena tej płyty
jest identyczna jak 8RDA ..
Pozdrawiam: