Re: Plyty glowne Epox a inne

Autor: PawelL (ellal_at_xxx.poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 12:24:46 MET DST

Użytkownik "Paweł Gałązka" <Pawel.Galazka_at_nospam.zeksa.koszalin.pl> napisał
w wiadomości news:bgsqcm$pj6$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Raz zdarzyła się płyta pod AMD niby sprawna - ale sama się wyłączała w
> przypadkowym momencie ale bez
> problemu została wymieniona na inną. ....

Mozesz cos wiecej na ten temat... wlasnie z czyms takim walcze
Mam Epoxa EP-8RDA i AMD XP2600 Barton... co jakis czas zdarza mi sie w
calkiem niespodziewanym momencie ze komp sie calkowicie wywala (resetuje)
bez jakichkolwiek ostrzezen...
Serwis wymienil mi zasilacz z 300 W na 350 W --- tak jakby troche pomoglo na
pare dni, ale potem znowu zaczelo sie. W serwisie poradzili mi zebym
pomieszala nartami PCI (pozamienial)
Wczoraj tak zrobilem i na razie nic.. jest dobrze zobaczymy jak dlugo.
Podejrzewam, że to moze byc blad na plycie - jezeli mozesz podaj wiecej
szczegolow na temat Twojego przypadku - zawsze lepiej sie rozmawia pozniej w
serwisie :-)

Pawel L.