Re: Dobór taniej płyty

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_nospam_pseinfo.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 09:34:08 MET DST

Tomac wrote:

> Dzięki - uratowałeś mi skórę :-)
> Po konsultacjach z ludźmi w sklepie kupiłem płytę Gigabyte na KT 333
> W biosie jest ustawiona na AGPx4 - chyba dobrze?

Tak jak pisałem: ustawienie w biosie może być dowolne, to kwestia tego
czy twoja karta AGPx2 fizycznie wpasuje się w złącze AGP na płycie.
Jeżeli jest to AGPx8 (chyba 99% aktualnie produkowanych płyt takie ma),
to może być problem wogóle z włożeniem grafiki (chyba że ma złącze
uniwersalne, ale to nie zagwarantuje sukcesu - może się okazać że karta
jako taka wejdzie, a elektrycznie będzie niezgodna i ... psss.. siwy
dym). Więc dlatego napisałem abyś poszukał jakiejś grafy za grosze, ale
na AGPx4.

Pozdrawiam,
Tomek