Re: warstwa antyrefleksyjna

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 09:46:43 MET DST

Użytkownik "Santana" <santana_at_poczta.fm> napisał:

> Czym należy czyścić kineskop w monitorze z warstwą antyrefleksyjną żeby
jej
> nie uszkodzić. Troche się boje użyć płynu do mycia okien ;)

Ja od zawsze wycieram kineskop monitora miekka szmatka do czyszczenia
optyki (taka jak np. do czyszczenia obiektywow foto), a jesli ma dodatkowo
jakies plamy od palcow lub muszych pozostalosci to uzywam jeszcze
specjalnych plynow z rozpylaczem do czyszczenia optyki (Polaroid, BASF).
Nigdy nie mialem zadnych problemow z warstwa antyrefleksyjna,
a doczyscic czyms takim mozna idealnie.

PS. Taka szmatke kupisz w kazdym "optyku" albo dobrym sklepie ze sprzetem
foto. Podobnie plyn.

Pozdrawiam
Tom