help! Radeon 8500 LE i brak 3d

Autor: Tomasz Milewski (tomail_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 21:21:04 MET DST

witam!

wpadl mi dzisiaj takowy radełon (wersja LE) no i sytuacja
wyglada tak ze: grafika 2d, divxy, gra Arkanoid (giera mojego
ojczulka:-) ) chodza ok.
W programie diagnostycznym directx test direct3d zaliczony
wiec ki czort? wlaczajac Wolfensteina Enemy Territory widze
czarny ekran albo taki w "kolorowe szlaczki" . To samo z
wygaszaczami ekranu, 3dmarkiem 2001

System swiezo zainstalowany win98se, catalyst 3.2 , dx8.1
bios karty 7.006

Czyzby to zasilacz? mam codegena, takim samym dysponuje
kuzyn i u niego wszystko pomyka (plus DVD, drukarka, skaner,
nagrywarka)

pozdrawiam

Tom.eM

konfig: duron1200, DFI A75, 384MB DDR, hERCULES Fortissimo II,
cd-rw Teac, dvd Pioneer,