Re: Programowanie biosu

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 21:00:13 MET DST

jarp dnia 2003-08-05 stwierdził(-a):

> Ale moje pytanie brzmi: dlaczego? :) Pierwszy raz sie spotykam z
> przypadkiem, gdy nie dziala bios do tej samej plyty, do tej samej
> wersji, dobrze uaktualniony. :-/

Bo zupa była za słona. U mnie z komputerem było wszystko w porzadku i
tez sie zwaliło przy upgradzie biosu. A o był n-ty upgrade z
rzędu(płyta Asus A7V) Czemu? nie wiem. Być może były błędy w pliku z
biosem których soft nie wykrył albo jakieś przekłamania przy
flashowaniu. Będe musiał przerobić punkt 6 z tej instrukcji na stronie

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647