Re: Proszę o sugestie odnośnie zestawu komputerowego

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 15:22:33 MET DST

Antoni dnia 2003-08-05 stwierdził(-a):

> 1) Athlon XP ok. 2000 - 2400+

Wziąć 1700 i go podkręcić. Najlepiej z serii DLT3C JIUHB(taki mam:))
Mój kreci sie bez zwiekszania napięcia na 2125MHz.

> 2) Thermaltake Volcano 11+ Xaser Edition

Z Athlona powyżej przy zwiekszeniu napięcia byc może coś koło 2400Mhz.
Ale to zależy od płyty i modelu procesora bardziej. Chociaż dobry
wentyl to podstawa. Ten jest na pewno dobry chociaż chyba drogi.

> 3) Abit NF7-S

Do krecenia dobra

> 4) 2 x 256MB DDR 333MHz

Jak chcesz żeby pracowały synchronicznie to kup jakieś 400Mhz. W końcu
procek bedziesz kręcił przez szyne nie? Jakieś geile, twinmosy

> 5) Gainward GeForce3 Ti-200 64MB

Widze, ze masz troche kasy a na karcie graficznej oszczędzasz. Nie
bedziesz grał? Lepiej conajmniej ti4200 kupic

> 8) CD-RW LiteOn (x52/x24/x52)

Mam Lite-Ona i żadnego problemu nie mam. Ale niektorzy narzekaja

> 9) obudowa Chieftec DX-01BD z zasilaczem Chieftec 360W

Powinno bez problemu uciagnąć

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647