zdejmowanie wentylatora z plyty glownej

Autor: Piotrek Jurczak (pio_at_maps.pio.waw.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 17:42:33 MET DST

Witam !

Mam plytke Abit NF7-S i chcialbym zdjac firmowy wentylatorek z radiatorem z
mostka polnocnego i zalozyc radiator Zalmana. Niestety te koleczki bardzo
"szpiczaste" a nie chcialbym uszkodzic jakiejs sciezki na plycie, jak to
bezpiecznie odczepic ?

Drugi problem dotyczy mojego starego geforce256 - kiedys zepsul mi sie
wiatraczek i o malo co nie spalila sie karta, przykrecilem nowy i jakos to
dzialalo. Teraz znow mi halasuje wiatraczek, chcialbym to wymienic na duzy
radiator, odczepilem koleczki (tu sie nie balem :-) ) ale radiator nie chce
za nic odejsc, jakby byl przyklejony. Czy to mozliwe, ze przy poprzedniej
awarii wentylatora plastik sie troche nadtopil i mam juz teraz radiator
przyczepiony "na amen"

Z gory dzieki!

--
Piotrek