Re: 117 st.C na AXP1600+

Autor: digitariusz (digitariusz_at_op.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 12:55:16 MET DST

Użytkownik "Tequila" <pasko_at_konto.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

moze czujnik po prostu zwariowal, albo ten speedfan?
wydaje mi sie, ze gdybys mial 117 stopni, to procka co najwyzej moglbys
zdrapac z plyty.
i chyba tak szybko by nie ostygl.
i jesli wiatraki chodzily, i komp nic specjalnego nie robil, to az tak by
sie rozgrzal?
a radiator nie jest przyjemny w dotyku juz przy 60 stopniach.

jesli wszystko chodzi, stabilnie, nie ma sladow nadpalenia, to ja bym to
wzial za chwilowa niedyspozycje diagnostyki. moze komp sie wlasnie z powodu
bledu jakiegos zawiesil...

pozdrawiam
digitariusz