Wymiana dysku w laptopie

Autor: Ryszard (ryssem_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 11:53:50 MET DST

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem laptopa Toshiba. W instrukcji nie ma nic jak
należy wymieniać twardy dysk. Oczywiście wiem gdzie jest klapka z 2 śrubkami
od pokrywy dysku, ale nigdy jeszcze nie wyciągałem dysku z laptopa . Z kompa
stacjonarnego robiłem to wiele razy.(taśma jest dobrze widoczna, natomiast
w laptopie po odkręceniu pokrywy widzę ramkę z dyskiem - jak ją wyciągnąć?
Czy ten dysk jest też na taśmie jak przy dużych dyskach , czy też istnieje
gniazdo, z którego należy wysunąć). Sorry za takie pytania, ale wolę spytać
i upewnić się, niż stracić dość drogi sprzęt.Byłbym wdzięczny za krótką
instrukcję - jak bezpiecznie wyciągnąć ten dysk.
Pozdrawiam
Ryszard