Re: modem po spotkaniu z piorunem

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 10:16:36 MET DST

Witam.
Pan(i) onlyone <dotadwytnij_qstoszmj_at_interia.pl> na pl.comp.pecet napisał(a):
> Czy da sie naprawic modem, ktory zamilkl po pobliskim wyladowaniu
> atmosferycznym ?
> Modem zewnetrzny, 3Com USR Sportster Message Plus, ...........takze szkoda
> dziada ;-(
> pozdrawiam

Może Ci na gwarancji wymienią ?
Kumplowi wymienili, miał wewnętrzny, a piorun uderzył w pobliski słup.
Miał chłop szczęście że się tylko na modemie skończyło :).
Jeśli chodzi o naprawę to nie wiem, może jakiś spec by się podjął, ale
będzie ciężko z częściami. Poza tym koszt może być na tyle wysoki, że
już lepiej będzie kupić nowy. Wszystko zależy od tego co się popaliło w
środku.

Pozdrawiam,
Wołek.

--