Re: Problemy z procesorami AMD

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 21:38:45 MET DST

Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> A Ty jestes "bezsensownie i ślepo zapatrzony w" AMD :P

Nieprawda - zawsze uważałem że to kwestia gustu, a o nie nie ma co się
kłócić.
Osobiście wolę AMD, ale nie twierdzę w związku z tym, że Intel jest zły.
:PPP
Odpowiedź i argumenty podane przez Blacka po prostu są śmieszne i
niedorzeczne, więc to wyraziłem.
Procesory AMD mają po prostu taką budowę i trzeba uważać jaki wiatrak
się zakłada, bo to tylko od niego (no może jeszcze od umiejętności
zakładającego) zależy powodzenie takiej operacji. A jeszcze jedno -
takiej bajki o grawitacji i kruszeniu rdzeni w związku z nią to dawno
nie słyszałem.