Lubilem AMD ale przestalem

Autor: Black (wytnijtopiotr33_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 21:46:11 MET DST

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Black" <wytnijtopiotr33_at_friko5.onet.pl> napisał w wiadomości

> zlego
> ukruszyl by
>
> Nie wiesz o czym mówisz - jesteś po prostu bezsensownie i ślepo
> zapatrzony w Intela i pewnie już nic tego nie zmieni (nawet bicie).

Nieprawda. Mialem K5 AMD-ka jak co niektorzy na tej grupie
lali jeszcze w pieluchy. Bylem rowniez zadowolony z K6/3 400 MHz
i Ahlona 700 MHz ale slotowego.To co sie zaczelo dziac pozniej te wszystkie
"kruszonki" zniechecilo mnie do tej firmy, fakt.Do tego jeszcze dochodzi
bezsensowne oznaczenie czestotliwosci pracy " Nasz procesor pracuje na 1,44
GHz
ale kurka , jest wydajny jak 1,7 GHz P4 Intela to go nazwiemy 1,7 ". Czy to
ja jestem zapatrzony w Intela czy sama firma AMD jest zapatrzona w Intela
skoro
postepuje w taki sposob ? Co do wydajnosci procesorow AMD nie czepiam sie,
sa wydajne ale sama konstrukcja jest kiepska i zawodna.Nie jest to
bynajmniej tylko
moja opinia. Kilku moich znajomkow po ciaglych walkach z kompami opartymi na
AMD po prostu ich sie pozbylo. Byc moze nastepne konstrukcje tej firmy beda
bardziej
dopracowane, a wiem ze takie maja byc ale dopoki tak sie nie stanie bede
wszystkim odradzal
te niedopracowana konstrukcje krzemowa.
Amen

Pio