Re: Nagrywarki LITE-ON i pudelka ??

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Jul 2003 - 01:28:27 MET DST

Użytkownik "Merlin" <merlin0_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Od pewnego czasu pojawily sie nagrywarki tego producenta z niebieskich
> pudelkach. Czy ktos wie czy to sa TE SAME co w czerwonych ?? Pytam bo
pewien
> gosc w Media Markcie gadal cos o soczewkach, ze ponoc te w niebieskich
> pudelkach maja plastykowe a w czerwonych szklane :/

Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale radzę na przyszłość nie pytać
sprzedawców w MediaMarkt o nic. Czasem jak posłucham to śmiać mi się
chce.
Ostatnio potrzebowałem kupić pewien sprzęt. Znalazłem to co mi
pasowało - model YYY, pytam gościa gdzie są pudła, bo widziałem ten
model tylko na wystawie (a takiego z wystawy nie chcę). Więc pan mówi że
już nie ma, ale tu jest model YYX i różni się on od YYY tylko kolorem.
Więc czytam mu napisy na naklejkach obu sprzętów i wymieniam różnice.
Pan się trochę zmieszał i zaraz się okazało, że przypadkiem znalazł
model ten co ja chciałem. Ale najfajniejsze było jak zmieszany stawał na
głowie żeby mi pomóc... :-)

A tak w kwestii formalnej - nie ma nic na stronie producenta nagrywarki
(pewnie jest że różnią się jedynie kolorem pudełek)