Re: [Jak?] otwór w obudowie

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 12:41:13 MET DST

> oczywiscie, ze obudowy nie sa szczelne... wiatraki w zasilaczach tez tak
dzialaja, ze wydmuchuja
> powietrze i jakos nikt nie twierdzi, ze to zle...

tylko ze tam kozysc z wydmuchania nadmiaru ciepla jest wieksza niz z
pompowania zimnego. i wystarcza do schlodzenia zasilacza

 pozatym dyskutowalbym czy moje rozwiazanie
> pogorszy chlodzenie procka... zauwaz, ze powietrze zassane z zewnatrz do
chlodzenia procka w sporej
> mierze zostaje w obudowie i znacznie podnosi ogolna temperature wewnatrz
kompa.
|???????
jak zimniejszae powietrze moze nagrzewac cieplejsza obudowe? po przejsciu
pzrez radiator cpu powietrze jest zwykle chlodniejsze niz to stojaca w
obydowie....

A tak na prawde to
> stwierdzenie, ze lepiej podac na procka chlodne powietrze z zewnatrz tez
jest troche przesadzone...
> chyba, ze komp stoi w lodowce albo obok klimatyzatora, w innym przypadku
roznica temperwtur nie
> bedzie az taka duza, zwlaszcza w czasie takich upalow jak ostatnio...

bzdura. przeczysz zasadom chlodzenia przyjetym od lat. kazdy stopien roznicy
temperator to wydatna roznica sprawnosci chlodzenia!!

generalnie LOL

mosciak