Re: Pentium III 1GHz i coppershim

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 12:45:27 MET DST

Użytkownik <tomastr_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
> Czy warto założyć coppershim dla ochrony rdzenia procka przed
mechanicznymi
> uszkodzeniami radiatorem?

to zależy, chociaż generalnie warto, bo to zawsze większe bezpieczeństwo
Mówię że zależy, bo ja mam np. taki cooler, który bardzo dobrze i
bezpiecznie się zakłada i przy odrobinie ostrożności założenie go jest w
100% pewne. A wcześniej miałem taki (jakiś ORB - okrągły), że bardzo
uważając ukruszyłem 2 procki - na szczęście działają do dzisiaj bez
najmniejszych problemów, a minął już chyba rok.