Re: sygnału wejściowego - Video Input Level

Autor: blueew4a64 (blueeyed_at_nospaMo2.pl)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 22:16:22 MET DST

> Na tyle, aby obraz był odpowiednio jasny przy sensownych
> nastawach jasności i kontrastu.

mam do wyboru 0.7 [jest wtedy jasniej]
i 1.0v [jest ciemniej]
- fabrycznie byl ustawiony na 0.7 i monitor się
zdrowo grzał
- od dwóch dni mam 0.7 i jest zauważalnie chłodniejszy :)))

> Tak samo jak ustawienie jasności i kontrastu.

czyli przedłużam sobie "lifetime" kineskopu
+elektroniki (?) +oczu :---)

dzięki za rozwianie wątpliwości RS!
+pozdrawiam
bluuuuu