problem z obrazem

Autor: Pawel K (pawel1234_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 08:08:57 MET DST

witam

mam nastepujace pytanie. chodzi o to ze ogladajac co niektore filmy obraz
jest taki ciemny ze nie idzie nic zobaczyc. w W98 znalazlem na to
rozwiazanie. gdzies tam w ustawieniach karty graficznej znalazlem jakies
ustawienia overlay, zwiekszylem jasnosc i jest ok, ale pod winda 2000 nie
mam juz tych opcji dostepnych. nie wiem czy to wina sterownika od grafy czy
czegos innego, ale zaczyna mnie juz to wkurzac, bo juz jakis czas temu
zauwazylem ze tylko u mnie filmy i na dodatek jpg-i sa bardzo przyciemnione.
moge dodac ze moja karta to Riva TNT2 M64.
czasami jak sie odpala film to we wlasciwosciach mozna co nieco zmienic
jasnosc filmu, ale to tez nie daje takiego efektu jak powinno, a po drugie
jesli film jest w XViD-zie to juz w ogole moge zapomniec o zmianie
jakiejkolwiek jasnosci

jesli ktos moglby cos na to poradzic to z gory wielkie dzieki

pozdrawiam