Re: Gwarancja na PC ta

Autor: Przemysław Ryk (przemek^_^ryk_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 01:40:39 MET DST

On 2003-07-23 14:15, Użytkownik Buster napisał:

>Na dobra sprawe to sa praktyki lekko pachnace monopolizmem, nie sadzicie?
>Wlasciciel komputera nie moze samemu go rozbudowac tylko zanosic do firmy
>gdzie dokonal zakupu sprzetu. Moim zdaniem to jest lekko nie fair.

Lekko nie fair? Mojemu znajomemu raz tak próbowano kompa wcisnąć. Gość w
sklepie dostał taką litanię, że momentalnie mu przeszła ochota na
zakładanie plomb... :) IMHO jet to sposób "specjalistów" wszelkiej maści
na to, by nałapać dodatkowej kasy. Bo jak chociażby komuś się procek
ugotuje - co przy obecnych upałach, stopniowemu kurzeniu się wnętrza
koma i słabym coolerze wcale nie jest takie nieprawdopodobne - to
oczywista: winny użytkownik. A co kogo obchodzi, że nie miał go jak w
środku odkurzyć, bo plomby pozakładane?

(ciach...)

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :::::::: ICQ 17634926 ::::::::: GG 2808132 ]
[ homepage: http://p-ryk.pac.pl  ::::::  praca: http://komputery.wp.pl ]