Re: Sekrety tanich klawiatur :)

Autor: voltage_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 22 Jul 2003 - 20:27:04 MET DST

> Te gumki, nie brakują! Niedawna czyściłem 1,5-roczną klawkę, było z
> gumkami, jak mówisz. Gdieniegdzie (sprawdź!), np. Enter - folia ze
> stykami ma dwa oczka do zwierania, gumka jest jedna, ale na samym
> _klawiszu_ "Enter" jest wypustka tylko pod jedną gumkę!

Tak, rzeczywiście pamiętam, że na folii były pod Enter'a tylko dwa oczka do
zwierania, ale niestety nie zwróciłem uwagi na to ile jest wypustek na gumki
pod tym właśnie klawiszem. Może rzeczywiście tylko jedna... Nie będę już tego
sprawdzał ponieważ złożenie mojej klawiatury było koszmarem - gdy nakładałem
tą folię to obsuwały się gumki i gdy którąś chciałem poprawić to inne się przy
tym przesuwały. Po ok. 20 min. nerwów poradziłem sobie jakoś. Nie chcę więc do
tego wracać :)

(...)
> dodanie innych gumek nic Ci nie pomoże, a już na pewno nie w
> stabilności tych klawiszy; od tego są właśnie te druty!

No to najwyraźniej coś z tym drutem pod shift'em jest u mnie nie tak