Re: USB dziwny problem.

Autor: Przemek (napriv_at_nie.piszcie.prosze.invalid)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 07:25:13 MET DST

gooral_at_spam.won naskrobal(a):

> Generalnie od nowosci nie mialem sledzia USB, ale sciagnalem opis
> pinow na plycie glownej i w gniazdku usb z netu i ze sledzia z innej
> plyty zrobilem sledzia usb do swojej.

Też tak robiłem (i też pod aparat :-), ale najpierw przetestowałem
działanie myszy USB (na sterownikach Windows).

> zrobilem zlego sledzia? (wydaje mi sie, ze wyprobowalem sporo
> kombinacji)

Raczej tak, chyba, że zapomniałeś włączyć USB w BIOSie ;-)
Ale z tego..

> nie zainstalowalem jakis waznych driverow? (w zakladce "system" mam
> zainstalowane glowny koncentrator usb, kontroleg hosta usb)

... wynika, że nie :-)

> czy do usb potrzebne sa wogole jakies drivery by pc wykryl aparat?
> (bo, ze do dzialania pozniej to ja rozumiem, ale do samego wykrycia
> tez?)

Do wykrycia nie, zawsze powinien zauważyć "nowe urządzenie".

> jest szansa podlaczenia inaczej niz przez USB (jakas przejsciowka? na
> np. COM ?) bo nie usmiecha mi sie wydawac xxxpln na plyte+proca nowego
> by zdjecia z aparatu za 3xx pln ogladac.. ;/

Możesz qpić kontroler usb na pci lub isa za ca 80 zł (nowy).

--
Twój chirurg wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie.
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze sprzedawcą.