Re: 3dmark ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 09:02:34 MET DST

> poza tym co zostalo powiedziane, byc moze nie wiesz ale drivery
> nvidii sa tweakowane specjalnie pod 3dmarka...
> tak wiec przelozenie na gry moze byc watpliwe...

Tylko zapomniales wspomniec, ze wojna z driverami toczy sie na szczycie i
chodzi o GeforceFX i 3DMark'a 2003. Tam rzeczywiscie byly przekrety, ale ATI
"poprawilo" i swoje drivery wiec nikt juz nie ma do nikogo pretensji:)
Co do innych kart nVidii nic mi nie wiadomo o tym, zeby ktos robil jakies
podrasowane drivery specjalnie pod 3DMarka ... zreszta widac to chyba po
wynikach testow w ktorych tansze radeony wygrywaja z drozszymi geforce'ami.