Re: 3dmark ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 14:25:36 MET DST

Użytkownik "radxcell" napisał:

> rdx, cieszacy sie ze jest wolny od problemow amd i nvidii ;)

Miałem kiedyś Pentium - nie miałem żadnych problemów. Teraz mam Athlona -
również nie mam najmniejszych problemów. W którym miejscu widzisz różnicę w
problematyczności obu układów?

Jeśli chodzi o NVidię - miałem wcześniej GF'a i nie było z nimi
najmniejszych problemów. Teraz mam Radeona - no i problemy się zaczęły. Ale
to oczywiście moje subiektywne zdanie. Ty masz prawo mieć inne.

--
Pozdrawiam,
Sniper