Re: P³yta i procek-podpowiedzcie.

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 22:21:21 MET DST

U¿ytkownik "TRH alias Bubby Smith" <46349_at_poczta.fm> napisa³ w
wiadomo¶ci news:bf6cgb$168$1_at_korweta.task.gda.pl

[ciach]

> Zgadzam siê z tob±.
[ciach]

Panowie - Macie jakies kompleksy czy co ? Wasz "przedpiszca"
napisal ze chce zestaw na Intelu - a wdajecie sie z nim w
dyskusje "co lepsze". Macie prawo do swojej opinii - zas on
do swojej. Proponuje by¶cie wzajemnie ja uszanowali i "dali
sobie spokoj" jesli nie zamierzacie podac konkretych zalecen
wzgledem zestawu na Intelu.

--
Zastrze¿enie: Nie zgadzam siê na wysy³anie ofert na adres u¿yty
do/podczas wys³ania tej wiadomo¶ci.