Re: Karty TV

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 22:21:13 MET DST

> Czy to tylko ja mam pecha, czy karty z chipami BT878 cos marnie
dzialaja
> z Windowsami 2000/XP?
........................[ciach]

1. Karty TV bardzo nie lubią dzielić przerwań - może płyta obsługuje
tryb obsługi przerwań APIC. Windows 2000 i XP to obsługuje - więcej
IRQ niż 16. Albo wachlowanie po slotach PCI.
2. Sterowniki do kart TV są 2 rodzaje WDM iVfW. Jeżeli zainstalujesz
jeden typ to bardzo trudno usunąć całkowicie i zainstalować drugi typ.
Ja zostaną śmieci to się gryzie. Czasem trzeba kasować jakieś pliki
INF albo INI.
Miałem przypadek, że zaczęło działać jak ręcznie przeinstalowałem
sterowniki od karty dźwiękowej - nie korzystając z programu
instalacyjnego.
Poza tym przy obróbce filmów zdarzają się zupełne cuda, czasem gryzą
się ze sobą dwa zupełnie nie związane programy.
Tutaj są sterowniki Aver. Ja do TV Studio 103 stosuję właśnie te (W
XP).
http://www.avermedia.com/cgi-bin/support_download.asp
Józef