Re: Jaka laserowke ?

Autor: sli (sli_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 15 Jul 2003 - 00:59:24 MET DST

> Osobiście gnębie FS 680 "polizingową" i jestem bardzo zadowolony.
> Jedyne uchybienia to dość głośna praca i konieczność rozkładania ręcznego
> podajnika.
> pzdr
> Irek
> PS. Czy ktoś wie gdzie znaleźć polską instrukcję do FS 680 (i podpowie)

ja mam niestety odmienną opinię o Kyocerze, właśnie FS-680 w firmie poszła
do kosza...
zrobione niecałe 30.000 wydruków (a bęben podobno na 100.000)
po około 20.000 kiedy była jeszcze na gwarancji wymieniono bęben z jakimiś
bebechami, później rolkę od pobierania papieru, później znowu pojechaliśmy
do serwisu (już po gwarancji), a pan mówi, że znowu bęben (i bebechy),
koszt - około 1200 zł - hehe
kupiliśmy w zamian LJ1300 - właśnie skończył się 1-szy toner
mamy jeszcze w firmie 2 x LJ1200 (ktoś napisał że to badziewie), ale jak na
razie bez zarzutów - około 18.000 i 4.000 str., ich zaletą jest bardzo
szybki start - Kyocera nagrzewała się około 30 sek., a HP praktycznie wcale
ale fakt - LJ1200 jakoś dziwnie "beka" po wydruku (tak było od początku), w
LJ1300 tego już raczej nie ma

to by było chyba na tyle
sli