Czy nowy dysk Fujitsu ATA 100 będzie działał w laptopie Dell CPx ???

Autor: Krzychu (krzysiekj_at_op.pl)
Data: Tue 15 Jul 2003 - 00:59:46 MET DST

Witam !

Pytanie tak jak w temacie. Nie jestem pewien czy nowe dyski będą działały z
moim nie najnowszym Dell-em, w którym teraz siedzi IBM ATA-4.
Kontroler to INTEL 82371AB/EB PCI Bus master IDE czyli jakiś standard, ale
ja się na tym nie znam. Chcę kupić Fujitsu 20 lub 30GB, ATA 100 i nie wiem
czy laptop go będzie widział.
Proszę również o opinie co do dysków Fujitsu, wyczytałem w archiwum, że 2,5"
do notebooków są bardzo dobre. Nie wiem też czy decydować się na 20 czy
30GB. Problem polega na tym, że kiedyś Seagate miał problemy z padającymi
dyskami o wielokrotności 30GB i nie chcę ryzykować tego samego z Fujitsu.
Zależy mi też na bardzo cichej pracy więc w grę wchodzą dyski jedynie z
Fluid Bearing. Proszę o rady co do wyboru.

Pozdrawiam
Krzysiek