Re: 2 pytania na temat monitorów LCD

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 23:07:00 MET DST

> Co do samej B101570 w gry za duzo nie gram wiec ci nie powiem ... ale
reszta
> wypada bardzo dobrze (Windows, Tekst, filmy itp.... ) matryca w tym
modelu
> zlacza DVI nie ma ... tym, nie mniej ... ja ustawienia raz ustawilem i
> wystarczy zadnego zmieniania nie potrzeba .... ( argument ze na DVI nie
> potrzeba nic ustawiac a na D-Sub trzeba ustwaiac jest zadnym
> argumentem.... ) mam karte Ati9100 jakosc obrazu uwazam ze jest b.dobra.

Ja jednak stawiałbym na monitor z wejściem DVI. Kiedyś kupisz kartę z
takim wyjściem, i lepiej jeśli monitor będzie można do niego podłączyć.
Sam mam Samsunga SM 151s, bez DVI. Gdy go kupowałem miałem Matroxa G400 z
D-SUB. Też myślałem że DVI nie jest potrzebne. Teraz musiałem zmienić
Matroxa na coś innego. Zmieniłem na Radeona 9100, z D-SUB i DVI. I teraz
żałuję, że nie pomyślałem bardziej perspektywicznie. Jakość obrazu jest
OK. Jednak gdy uruchomię jakąś grę, obraz traci synchronizację. Nie
zawsze, ale często. I nie mogę tego problemu rozwiązać. I tutaj wejście
DVI rozwiązało by sprawę. Nie twierdzę że będziesz miał taki problem, ale
możesz mieć. Lepiej mieć wyjście (wejście) awaryjne ;-) Ostatecznie nic
nie stracisz (może parę złotych), a zawsze to mniej (ewentualnych)
problemów. I jednak lepsza jakość obrazu i większa wygoda. Sam też rzadko
gram, ale ten problem bardzo mnie uwiera. Po wakacjach kupię 17' NEC-a,
koniecznie z DVI.

Wonder