Re: 2 pytania na temat monitorów LCD

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 20:50:01 MET DST

Witam
> A może Belinea 10 15 70? Podobno lepiej (cały czas przeprowadzam
> rozpoznanie rynku) i czas wygaszania krótszy. A biorąc pod uwagę to co
> powyżej, to brak DVI specjalnie nie powinien przeszkadzać.

No to powiem ze mam ta Belinee .... nie narzekam... Sam wybieralem bardzo
dlugo.

Co do testow w sklepach typu Media ... jakosc tam widzianego obrazu nigdy
nie bedzie rewelacyjna
1. Oswietlenie tam jest calkowicie inne niz w domu (tam zeby cos widziec
musisz ustawic kontrast i jasnosc na prawie maks - w domu ustawiasz wszystko
na 0 a i tak obraz jest ostry i jasny)
2. Oni podlaczaja stadko monitorow do jednego kompa przez rozdzielacze co
wydatnie zmniejsza jakosc

Mozna poogladac ale sugerowac sie bym nie polecal....

Co do samej B101570 w gry za duzo nie gram wiec ci nie powiem ... ale reszta
wypada bardzo dobrze (Windows, Tekst, filmy itp.... ) matryca w tym modelu
jest taka sama jak w NEC 1570VM (z tego co wiem dobra jakosciowo) ....
zlacza DVI nie ma ... tym, nie mniej ... ja ustawienia raz ustawilem i ....
wystarczy zadnego zmieniania nie potrzeba .... ( argument ze na DVI nie
potrzeba nic ustawiac a na D-Sub trzeba ustwaiac jest zadnym
argumentem.... ) mam karte Ati9100 jakosc obrazu uwazam ze jest b.dobra.
Jesli juz bym cos sugerowal to nie polecam 101556 - gorsza jakosc matrycy
niz w/w.... ale wybrac musisz sam :-) (btw moja Belinee kupilem za 1400zł w
www.sirius.pl )

--
Pozdrowionka śle Cray