Re: zakup sprzetu

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 11:40:59 MET DST

Użytkownik "maciek/P" <PrucnalM_at_marketing-house.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> palnuje w niedlugim czasie zakup nowego sprzetu.
> Prosba do grupowiczow o komentarze dotyczace
> wymienionej nizej konfiguracji, co jest dobre, co
> mogloby byc lepsze a tansze, jakie sa wasze doswiadczenia
> z takim sprzetem.
> nadmieniam, ze nie chcialbym wydac wiecej, ale
> mniej to moge
>

> Asus A7N8X (nVidia nForce2 SPP)
> Athlon XP 2200+
> DDR 256 PC-333
> Maxtor DiamondMax+8 40GB ATA133
> Radeon 9100 Hercules3D Prophet 64MB DVI+TVout
> [...]

Na pewno zmieniłbym monitor np. na taki
http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=4e45435f563732305f313722
taniej chyba nie znajdziesz, chociaż nie wiem ile kosztuje ta Belinea
Jeszcze może pomyślałbym nad nagrywarką - jakoś jestem zdania żeby Asus
robił płyty.
A jakie względy zadecydowały o Maxtorze? - ja raczej wziąłbym
bezgłośnego Seagate'a.