Re: USB - podłączenie.

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 11:40:17 MET DST

Hej

Użytkownik "Tomasz Grzybek" <TOMq__at_no.spam.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg7qlq$d11$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
>
> zwracam się do Was z pytaniem. W jaki sposób podłączyć port(y) USB do
> komputera.

> płyta PC-chips M726 ta "szyna" jest 17 pinowa, mam kupione 2 porty USB
> (kazda z 2 wtyczek ma 5 kabli)

W zasadzie do PcChipsów jest taka specjalna płytka zwana ATX Form Card, to
ją własnie opisuje instrukcja. Ma ona tasiemke dopasowaną do tego konektora
J2. Podobno nie jest latwo wpiąc zamiast tego "normalne" kable. Słyszalem
nawet ze sie nie da tzn. USB nie dziala . Sam pewnosci nie mam bo nie
próbowalem.(fakt ze na tej plytce, procz sledzia z wyjsciami, sa o ile
pamiętam jeszcze jakies elementy, no nie wiem kondensatorki chyba?)
Moze coś pomoze Ci ten schemat?
http://moldova.cc/theflash/01.html
Plytki ATX FormCard bywały czasami u dealerów płyt Elpina (to jest PcChips
pod inną nazwą)
Pokazują sie też czasem na Allegro
Tradycyjnie polecam też stronę PcChips Lotery
http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/
kopalnia wszelkich wiadomości o PcChipsach
Mnie też by się szczerze mówiąc taka płytka przydała, moze niezbyt pilnie,
ale ostatnio złozylem sobie drugiego kompa z resztek, wlasnie na PcChipsie
(tylko innym, 748MRT ze zint.grafiką) i teraz sie nie musimy przepychać z
Moją Ulubioną Koleżanką do jednego kompa. I wlasnie nie mam tej płytki, gdyż
z moim starym M726 poszła do rodziców, no nie będe im zabierał przecież...:)
wiec jakbys znalazł dealera czy jakies źrodlo tych ATX Form Card to też bede
wdzieczny za info!

--
Pozdrovionka
Speedy