Re: bardzo stabilna plyta pod Athlona ? zero podkrecania

Autor: Grzech (surym_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 20:14:46 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bg65hg$oh2$1_at_inews.gazeta.pl...
> Jaka jest teraz najbardziej stabilna plyta pod Athlona XP. Chodzi mi o to
> aby co podkreslam koniecznie nie bylo wogole mozliwe podkrecanie procesora.
> ani na FSB ani na mnozniku.

szacuję, że absolutnie stabilnych jest jakieś 90% płyt na rynku. w ciągu 3 lat na moich ostatnich 2 kompach bsoda to widzialem ze 2 razy i byla to moja wina. oba byly dosc mocno podkrecone. generalnie - markowe podzespoły, aktualne sterowniki i updaty, nieinstalowanie smieci i kompletnych bzdur w kompie, czyszczenie i pozadkowanie systemu a nie bedziesz wiedzial co to bsod. a tak bardziej konstruktywnie - msi k7n2 delta (taka teraz mam) bez zarzutu. najlepszy jesli chodzi o wydajnosc jest chyba teraz abit, asusy tez ok.
pozdrawiam
grzech