Re: bardzo stabilna plyta pod Athlona ? zero podkrecania

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 21:13:07 MET DST

> Jaka jest teraz najbardziej stabilna plyta pod Athlona XP. Chodzi mi o to
> aby co podkreslam koniecznie nie bylo wogole mozliwe podkrecanie procesora.
> ani na FSB ani na mnozniku.

Stabilność to nie tylko domena płyty głównej. Dopiero przy całym
zestawie z zainstalowanym systemem operacyjnym (które też można
rozpatrywać pod względem stabilności) można mówić o stabilności
komputera. Aby był stabilny trzeba się trochę pomęczyć przy wyborze
odpowiednich podzespołów, konfiguracji (zwłaszcza BIOSu) wyborze SO.
Wtedy dopiero jak wszysko działa przez kilkanaście godzin toryurowane
odpowiednimi testami, możemy stwierdzić, że mamy stabilny sprzęt.
Co do płyt : wybierz coś z oferty: Asusa, Abita, Gigabyte'a, MSI.
Co do bajerów umożliwiających podkręcanie większość płyt tych
producentów zawiera je, ale czy musisz ich używać? Jedna płyta
pozbawiona większości opcji "krętackich" jaka przychodzi mi na myśl to
Gigabyte GA7VA.

--
Pozdr
GolDek