Re: 2 zasilacze (codegeny?) - zamiast jednego dobrego?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 20:02:42 MET DST

> Tak sobie pomyslalem - mam 2 zasilacze, funkcjonujace chyba jako
"codegen" -
> choc nigdzie tej nazwy nie ma - na jednym jest IMPET (300W), a na
drugim -
> RUBIKON (200W) - a moze to jakies markowe?
> PS. Mam jeszcze 3-ci zasilacz w starym kompie Highscreen (z VOBISA) - AT
> jeszcze, ale chyba lepszy byłby od tego 200W. Pozdrowieni@!

sprzedaj te 3 zasilacze w diably i kup 1 dobry np 250W Enlighta ATX-1125BT -
mozna takie dorwac juz po jakies 80zl malo (albo wcale nie) uzywane nie
poserwisowe - do Twojego sprzetu starczy az nadto
albo jak chcesz nowe to szukaj (jak znajdziesz bo ostanio ciezko o ten
model) FEEL ESP-300ATXSP4 ver. 2.03 PFC - wlasnie to PFC to klucz bo w
srodku zasilacza bebechy Fortrona - jak poznac "lekkiego" (kiepskiego)
FEEL'a i "ciezkiego" (z PFC) patrz tu
http://www.okey.pl/~tummi/psu/zasilacze.html (ten 2 to ten dobry) - mozna
bylo kupic po okolo 80zl

pozdrawiam