Re: Lexmark Z45 - napelnianie

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam._at_interia.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 20:00:36 MET DST

> Skonczyl sie czarny tusz. Czy i jak najaniej uzupelnic ? Nie ma zadnych
> chipow, jak wlac tam tusz itp ? Jest w stanie ktos pomoc ?

Polecam napełniacze firmy Inktec - świetna jakość wydruków - identyczna jak
na oryginalnym atramencie. No i mają jedną miłą cechę. Otóż niedawno
skończył mi się tusz - siostra podrukowała aż zaczęły wychodzić puste kartki
i nic nie powiedziała ;) Po kilkunastu dniach "sprawa się rypła". Siostra
przeżyła ;) Kupiłem napełniacz, napełniłem i... nic - białe kartki zamiast
wydruków. Po dwóch dniach zaczęły się pojawiać niewyraźne literki, po trzech
drukarka drukowała normalnie :) i tak jej na szczęście zostało. No a
grzechem jest niewspomnieć że Inktekiem napełniłem czarny kartridż 11 razy i
nadal drukuje całiem nieźle (fakt, że już zaczynają się pojawiać niewielkie
kleksiki na granicach zadrukowanych pól, no ale jednak głowice nie są
wieczne.
Pozdrawiam :)