Re: Wybor dobrej plytki i procka.

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 18:43:07 MET DST

Luk wrote:
> Zamierzam zakupic nowa plytke + procek (xp 1700-2000)
> Zastanawiam sie nad plytka, chodzi mi o cos dobrego ale w przystepnej
> cenie. Czyli optimum miedzy jakoscia a cena. Co polecacie ?

EPOX 8RDA+ lub 8RDA3+ (jesli niechcesz SS i FireWire)
jesli masz wiecej kasy to jakis MSI
A jesli chcesz dobrej plyty to Abit NF7-S v2.0 lub Asus

> Napewno cos z nforcem. Ale teraz juz nie wiem ktory nforce jest nowszy
> (lepszy) nforce2 czy ultra ?

Ultra to nowy stepping nforce2 ... ultra obsluguje DDR400 i szyne 400...

> Pozatym mam jeszcze pytanko odnosnie przetaktowywania prockow, czy
> tylko kultowy 1,7 dalo sie dobrze krecic czy inne procki (np xp1800
> lub xp 2000) da sie rownie dobrze lub wogole podkrecac ?

Duron 650 kreci sie na 1000 i chyba wiecej bo jeszcze dokladnie sie za to
nie wzialem :)
Kazdy procek da sie troche wykreci ... niektore wiecej niz troche :)