Re: Wybor dobrej plytki i procka.

Autor: Przemek (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 20:26:37 MET DST

Użytkownik "Luk" <xevada!!!!!!!!!!!!!@go2.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam zakupic nowa plytke + procek (xp 1700-2000)
> Zastanawiam sie nad plytka, chodzi mi o cos dobrego ale w przystepnej
cenie.
> Czyli optimum miedzy jakoscia a cena. Co polecacie ?
> Napewno cos z nforcem. Ale teraz juz nie wiem ktory nforce jest nowszy
> (lepszy) nforce2 czy ultra ?
> Pozatym mam jeszcze pytanko odnosnie przetaktowywania prockow, czy tylko
> kultowy 1,7 dalo sie dobrze krecic czy inne procki (np xp1800 lub xp 2000)
> da sie rownie dobrze lub wogole podkrecac ?

Roznice miedzy epoxami juz znasz z postu przedpiscy.

A co do samego proca.
Szczegoly znajdziesz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
wątek o tytule "Zielony Athlon XP."
Dosc szczegolwo opisalem czym sie kierowac przt wyborze AMD.

Tutaj skroce.
1,7 jest kultowy bo przyrost czestowtliwosci nominalnej a koncowej jest
najwiekszy.
Jakiego proca bys nie kupil z serii 1.7, 1.8, 2.0 czy 2400+
po podreceniu otrzymasz to samo. Wszytkie one sa na tym samym jądrze.
Roznice owszem moga byc... rzedu 50 ... 80 MHz... czyli pomijalne.
Teraz juz wiesz dlaczego nie warto pakowac kilkudziesieciu zlotych w szybsze
AMD skoro i tak masz zamiar go przetaktowac.

Jesli nie znajdzesz tamtego watku ... nie bedzie ci sie chcialo szukac..
whatever...
spytaj tu... kein problem.

pozdr.