Re: K³opoty z DVD-R/RW Toshiba

Autor: Wojtek Wojtiki (wojjtek_at_GG-230509.adresu.maila.nie.ma.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 18:00:04 MET DST

U¿ytkownik Eric Raven napisa³:
> Korzystam z nagrywarki DVD-R/RW firmy Toshiba i mam z ni± spore problemy.
> P³yty CD-R i CD-RW nagrywa bezproblemowo, natomiast nie mogê nagraæ p³yty
> DVD-R czy DVD-RW. Podczas nagrywania w pewnym momencie wyskakuje b³±d zapisu
> i program koñczy w tym momencie nagrywanie (próbowa³em Nero, jak i do³±czony
> do nagrywarki InstantCD/DVD). Na pocz±tku uda³o mi siê nagraæ kilka p³yt,
> ale teraz ka¿da próba koñczy siê niepowodzeniem.

1. Ktorej wersji firmware uzywasz ?

- polecalbym najnowsze czyli 1033 lub wersje bez blokady regionow tj
X033, na stronie Toshiby wyraznie jest napisane ze w pewnych sytuacjach
"stary" firmawre moze powodowac bledy przy zapisie .

2. Jakie to plyty , z jaka predkoscia nagrywasz ?

Mam taka sama nagrywarke i chetnie sie wymienie doswiadczeniami z
nagrywaniem 2x na tanich plytach .

Pozdrawiam W>