Re: Lexmark Z-35 VS HP DeskJet 3420

Autor: Wojtek Wojtiki (wojjtek_at_GG-230509.adresu.maila.nie.ma.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 21:24:42 MET DST

Użytkownik Danonwoj napisał:
> Chyba jednak DJ 5550 to nie jest dobry wybór jeśli chodzi o ekonomię. Tusze
> są drogie i mało wydajne-oczywiście sytuacja wygląda lepiej niż w HP 3420,
> ale z domowych drukarek HP najbardziej ekonomiczna jest niewątpliwie 3820.

trzeba bylo by policzyc czy jakis x66115xx jest wydajnieszy od xx6656xx,
120 za 25 ml vs 86 zl za 19 ml , z proporcji wychdzi ze to prawie to samo :)

nie wiem skad bierzesz te dane , we wszystkich katalogach mowa jest o 5%
pokryciu , ceny ksztaltuja sie troche inaczej u mnie niz u Ciebie , ,
pozatym pisalem tylko o czarninie - kolor jest zupelnie inna sprawa .
Jest jeszcze taka kwestia ze niektore drukarki do pracy musza miec
zalozone wszystkie tusze , w DJ 5550 takiej koniecznosci nie ma ,
pozatym tusz fotograficzny jest tu tylko opcja .

Twoje zestawienie jest mocno chaotyczne - jak bys mial chwile czasu i
kalkulator / exela pod reka moglbys sie pokusic o dokladne zestawienie ,
w ktorym wszystkie liczby podane sa przy takich samych parametrach pracy :)

co do tego czy HP czy Lexmark - sprawa ma sie zupelnie tak jak w
przypadku dyskow , samochodow czy piwa :)
dana marka ma zdecydowanych przeciwnikow i zwolennikow :P

Pozdrawiam W.