HP XE3 i swietlowka matrycy LCD - problem

Autor: aTomek (Athomas_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 20:12:51 MET DST

Czesc

Mam problem w laptopie HP-XE3, zwiazany ze swietlowka matrycy LCD.
Problem polega na coraz czestszym "migotaniem" podswietlenia, podczas pracy,
co prawda ustepuje ono po jakims czasie, ale zdarzaje mi sie rowniez
przypadki, kiedy nie moge uruchomic laptopa poniewaz nie widze obrazu na
matrycy, udaje mi sie ( jak na razie) z tym poradzic, kilkukrotnym reset-em
lub chwilowym wylaczeniem laptopa.
Czy ktos spotkal sie z podobnym zdarzeniem na tym laptopie lub innych?
Interesuje mnie to szczegolnie, poniewaz niedlugo konczy mi sie gwarancja i
jesli wylozy mi sie matryca po tym czasie to moge miec niezly zgryz :(

Pozdrawiam

piksel