problem z pamiecia w notebooku

Autor: prnit_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 28 Jun 2003 - 17:53:08 MET DST

Witam Grupe

Posiadam notebooka Toshiba Satellite 2140CDS, nie jest to najnowszy sprzet
i chcialem zwiekszyc mu troche RAM z 32Mb. Kupilem wczoraj kosc 64Mb,
wsadzilem ja z tylu komputera (dwie srobki i wsadzone) i...nic...komputer
caly czas pokazuje 32Mb...nigdy nie bawilem sie w zwiekszanie pamieci w
notebookach czy moze sa tutaj jakies dodatkowe ustawienia...wchodzilem w
bios i nie ma nic o zmianie pamieci albo cos..pokazuje caly czas 32Mb i nic
nie mozna zrobic.
Czy to jest wina mojej niewiedzy, czy moze to pamiec ktora powinna dzialac
nadaje sie do zwrotu..

Dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam
Piotrek