Re: problem z pamiecia w notebooku

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 13:27:20 MET DST

Użytkownik <prnit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupe
>
> Posiadam notebooka Toshiba Satellite 2140CDS, nie jest to najnowszy
sprzet
> i chcialem zwiekszyc mu troche RAM z 32Mb. Kupilem wczoraj kosc 64Mb,
> wsadzilem ja z tylu komputera (dwie srobki i wsadzone) i...nic...komputer
> caly czas pokazuje 32Mb...nigdy nie bawilem sie w zwiekszanie pamieci w
> notebookach czy moze sa tutaj jakies dodatkowe ustawienia...wchodzilem w
> bios i nie ma nic o zmianie pamieci albo cos..pokazuje caly czas 32Mb i
nic
> nie mozna zrobic.
> [...]

Zła pamięć powinna być widoczna w systemie od razu po zamontowaniu.
O ile mnie pamięć nie myli to tam była jeszcze pamięć EDO a nie SDRAM, ale
głowy nie dam.
Powiem tak w okresie kiedy był produkowany ten notebook - jakieś 3 lata
temu to na rynku było kilkanaście różnych modułów. Najprościej jak chcesz
kupić i nie wracać za każdym razem to weź ze sobą notka i sprawdzaj na
miejscu.
Rafał