Re: pasta - czym wyczyścić procesor

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 14:04:14 MET DST

> Zmieniłem procesor i okazało się, że ten montowany w sklepie (Duron) jest
> strasznie pobrudzony srebrną pastą. Chciałbym go sprzedać, ale takiego
> zapaćkańca nikt nie kupi (zwłaszcza na aukcji). Może ktoś wie czym
bezpiecznie
> mogę to wyczyścić? Nie chcę żeby wyglądał jak nowy ale to co jest teraz to
po
> prostu "pasta", zapaćkana cała powierzchnia razem z gumkami!

Mam jeszcze prostszy i bardzo skuteczny sposob. Papier toaletowy z garunku
"sciernych" :)) i woda. Schodzi bardzo dobrze. Pasta wchlania sie w
namoczony papier. Pozniej tylko suszysz i nie ma problemu ... sposob
sprawdzony wielokrotnie i bardzo skuteczny.
Na koniec zeby odtluscic rdzen procesora przejezdzasz spirytusem i proca jak
nowa ...:)